سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه تو را به خداى سبحان نیازى است در آغاز بر رسول خدا ( ص ) درود فرست ، سپس حاجت خود بخواه که خدا بزرگوارتر از آن است که بدو دو حاجت برند ، یکى را برآرد و دیگرى را باز دارد . [نهج البلاغه]
اطلاعاتی وآمورشی کامپیوتر.
 

 
 
از: اشرف ساحل  ::  86/8/15 ::  6:45 صبح

 یکی از دوستان می گفت CDهای دارم که بیش از ۷۰۰MB DATA  داخل اش  است و و قتی که میخواهم کپی بگیرم Nero رد می کند چیکار باید کرد؟       

 این هم جواب شما

                  رایت  CDبا بیش از  700 MBاطلاعات

               ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~                    

برایlmageگرفتن از فایل های سنگین از جمله ویندوز که حجمی بیش از 700MBدارند نیاز است که بتواند بیشتر از 700 MBاطلاعات را در یکCDرایت کند . برای انجام این کار روش زیر را دنبال کنید :

ابتدا یک CDبالای 700MBتهیه کنید . برنامهNeroرا باز کنید . CDرا داخل رایتر گذاشته و به پنجره اصلی

 Nero Expressبروید. روی دکمه configureکلیک کنید . پنجره ی باز می شود در این پنجره گزینه ی  generalرا انتخاب کنید . دو کادر در پایین سمت راست است در قسمتYellow markerدر کادرminمقدار پیش فرض را که 74 است به 92 افزایش دهید . در قسمتRed marker در کادرminمقدار آن را از 80 به 98افزایش داده و در گزینه یFeatures Expertدر قسمت     Maximun CD Lengthمقدار آن را هم از 82 به99 افزایش دهید . دکمه ApplyوسپسOKرا بزنید تا به پنجره اصلی باز گردید . فایل مورد نظر خود را که بیشتر از 700MB است انتخاب وAdd  کنید . در نوار ابزار ،Next را کلیک کنید تا وارد پنجرهBurn شوید . سرعت رایت را روی 8 یا 16 تنظیم کنید . روی دکمه More کلیک کنید و در قسمتWrite  Method پیش فرض آن را ازDisc-at-once  wance Track-at-تغییر دهید . حالا کلیک Burnرا بزنید تاCD رایت شود. Neroپیغامی می دهد با این مضمون که داده شما بیشتر از 700MB است . آیا عمل رایت انجام شود یا نه؟ در اینجا باید گزینهWrite overburn کلیک کنید .

حتا شما میتوانید بیش از 1GB Dtata را در CD تان ذخیره کنید

       /////////////////////////////////////////////////


  نظرات شما()


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه |شناسنامه|ایمیل
وبلاگ من
 
 
 
 
 
 
اطلاعاتی وآمورشی کامپیوتر.
 
اطلاعاتی وآمورشی کامپیوتر.
 
یــــاهـو
 
پاییز 1386